XK

Обмін та повернення

Обмін та повернення
Процедура повернення чи обміну нового товару

Для обміну/повернення товару необхідно написати листа на нашу адресу kovkacold@gmail.com, або в месенжери Viber  Посилання на чат Viber
телеграм   Написати нам, в якому обов'язково вказати такі дані:

1) ПІБ, телефон покупця.
2) Дату та номер замовлення.
3) Склад замовлення (товари).
Суть проблеми – докладний опис поломки, дефекту, несправності, комплектності, пошкодження, невідповідності товару.
Додайте кілька фотографій або відео товару крупним планом з пошкодженнями.
Бажана дія – обмін чи повернення коштів. Для повернення коштів необхідно вказати ПІБ та номер банківської картки.

Після отримання листа магазин розглядає претензію протягом 1-3 робочих днів.

За результатами розгляду претензії магазин надає розгорнуту відповідь на лист з подальшими інструкціями.

Якщо товар, відповідно до Закону України, підлягає обміну/поверненню у листі у відповідь будуть вказані дані для відправки товару до магазину або до сервісного центру виробника.

При отриманні товару магазин протягом 1-5 робочих днів здійснює повернення коштів покупцеві на вказану ним банківську картку або відправляє товар.

Вартість доставки при поверненні нового товару протягом 14 днів оплачується покупцем (у разі, якщо товар не підійшов за кольором, розміром та іншими властивостями зовнішнього вигляду).